МО вчителів початкової школи

  Аналіз роботи

                 методичного об’єднання вчителів початкових класів
                                       Запорізької  гімназії №50
                                за 2014 – 2015 навчальний рік

     Робота протягом 2014 – 2015 навчального року велася згідно запланованої теми «Створення в єдиному освітньому просторі міста умов для безперервного підвищення професійної компетентності педагогічних працівників в ході реалізації державних освітніх стандартів та модернізації освітньої галузі» за напрямками: 

              1.Впроводження в роботу вчителів початкової ланки нового Державного  стандарту початкової освіти.

              2. Сприяння вивченню та розповсюдженню серед вчителів інноваційних технологій навчання, які забезпечать компетентнісний підхід до початкової освіти.

              3. Збереження наступності між початковою ланкою та дошкільною

освітою і наступності уроків початковою і середньою ланками.

          На реалізацію напрямку «Впровадження в роботу вчителів початкової ланки нового Державного  стандарту початкової освіти.» було проведено такі заходи:

 -   у серпні 2014 року проведені педагогічні читання на тему «Особливості нового Державного стандарту початкової освіти. Нові цілі та завдання початкової освіти у новому Державному стандарті та навчальних програмах»,

 -   питання вивчення нового  Державного  стандарту початкової освіти було внесено в плани самоосвіти вчителів початкової ланки.

      За результатами роботи вчителів з даного напрямку була складена таблиця позитивних змін нової редакції зазначеного документа.

      На реалізацію напрямку «Сприяння вивченню та розповсюдженню серед вчителів інноваційних технологій навчання, які забезпечать компетентнісний підхід до початкової освіти» було проведено такі заходи:

 -    прослухана доповідь «Вивчення та розповсюдження серед вчителів інноваційних технологій навчання, які забезпечують компетентнісний підхід до початкової освіти».

-   проведений круглий стіл за темою « Впровадження ІКТ в навчально – виховний процес».

      За результатами заходів вчителі отримали рекомендації, які допомогли підвищити їх педагогічну майстерність, накопичили досвід у галузі використання ІКТ та створенні презентацій до уроків.

      На реалізацію напрямку «Збереження наступності між початковою ланкою та дошкільною освітою і наступності уроків початковою і середньою ланками» було проведено такі заходи:

 -   творчою группою вчителів перших класів було вивчено нормативно – правове забезпечення навчально – виховного процесу в 1 класах.

 -   проведена психологічна консультація на тему «Шляхи наступності та перспективності між дошкільною та початковою ланками освіти».

 -   проведений круглий стіл на тему «Адаптація першокласників. Теорія та методика організації ігрової діяльності  першокласників».

 -         проведені педагогічні читання на тему: «Новий підручник як один із засобів початкового навчання, який забезпечує компетентнісний підхід до початкової освіти».

       За результатами заходів вчителі отримали рекомендації, які допомогли підвищити їх педагогічну майстерність, накопичили досвід роботи з першокласниками за новими програмами та підручниками.

 Завдяки цій роботі підвищилась професійна майстерність вчителів гімназії у проведенні уроків, як передбачають індивідуальний підхід до кожного учня, стимулюють його пізнавальну активність, розвивають здібності дитини, сприяють її творчому особистісному розвитку, а також майстерність вчителів в проведенні уроків з використанням ІКТ.

           Але не всі напрямки роботи були реалізовані в повному  обсязі. Виходячи з аналізу роботи визначено резерви в роботі методичного обєднання:

 -   подальше вивчення і впровадження в роботу вчителів початкової ланки нового Державного  стандарту початкової освіти.

  -  удосконалення форм навчально-виховної роботи, спрямованої на наповнення внутрішнього світу дітей ціннісним змістом, зосередження уваги на моральному, громадянському вихованні учнів.

   -   продовження роботи по впровадженню інтерактивних методів навчання.

  -  удосконалення системи роботи з обдарованими учнями для забезпечення формування самодостатньої особистості.

   -  побудова навчально- виховного процесу на основі здоровя зберігаючи технологій.


      Виходячи із вище зазначеного, напрямки роботи на 2015  2016

навчальний рік визначено:


  -   сприяння впровадженню у практику роботи вчителів 1-4 класів вимог нового Державного стандарту початкової освіти,

   -   удосконалення форм навчально-виховної роботи, спрямованої на наповнення внутрішнього світу дітей ціннісним змістом, зосередження уваги на моральному, громадянському вихованні учнів.

   -   продовження роботи по впровадженню інтерактивних методів навчання.

   -   удосконалення системи роботи з обдарованими учнями для забезпечення формування самодостатньої особистості.

   -  побудова навчально- виховного процесу на основі здоровя зберігаючи технологій.

Науково-методична тема міста:
Створення в єдиному освітньому просторі міста умов для безперервного підвищення професійної компетентності педагогічних працівників в ході реалізації державних освітніх стандартів та модернізації освітньої галузі.

Науково-методична тема гімназії № 50:
Формування позитивного іміджу гімназії через впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій в навчально-виховний процес в умовах модернізації освітньої галузі.

Науково-методична тема, над якою працюють члени методичного об’єднаннявчителівпочатковихкласівгімназії № 50:
Формування позитивного іміджу учнів початкових класів, як основного чинника навчально-виховного процесу в гімназії.




Завдання, які мають вирішити вчителі упродовж
2015-2016 н.р.


1. Систематично вивчати інструктивно-методичні документи органів освіти.
2. Забезпечити науково-теоретичну діяльність, спрямовану на реалізацію проблемної теми методичного об`єднання.
3. Впроваджувати ІКТ в навчально -  виховний процес учнів 1-4 класів.
4. Удосконалювати систему роботи з обдарованими учнями для забезпечення формування самодостатньої особистості та позитивного іміджу учнів гімназії.
5. Продовжити роботу по забезпеченню наступності у формуванні самоосвітньої компетенції учнів у дошкільних закладах з початковою ланкою, початкової ланки з середньою.
8. Забезпечення участі вчителів у районних, міських та обласних заходах.
9. Будування навчально-виховного процесу на основі здоров'я зберігаючих технологій.
10. Діагностика труднощів вчителів та надання їм необхідної допомоги, пошук сучасних форм роботи.

 

Пріоритетні напрямки методичної роботи
на 2015-2016 навчальний рік:

1. Спрямування методичної роботи на гуманізацію навчально-виховного процесу через підвищення ефективності впровадження особистісно-зорієнтованої та компетентнісно спрямованих технологій навчання і виховання.
2. Сприяння модернізації освітньої галузі шляхом впровадження в навчально-виховний процес інноваційних освітніх технологій в тому числі й інформаційно-комунікативних, та через методичний супровід реалізації завдань галузевих програм державного, регіонального та міського рівня.
3. Якісний діагностичний та аналітичний супровід навчально-виховного процесу в гімназії.
4. Створення комплексу системних методичних заходів, які спрямовано на забезпечення безперервного підвищення професійної компетентності педагогічних працівників щодо впровадження Державного стандарту початкової освіти.
5.Удосконалення форм навчально-виховної роботи, спрямованої на наповнення внутрішнього світу дітей ціннісним змістом, зосередження уваги на моральному, громадянському вихованні учнів.
6. Удосконалення системи роботи з обдарованими учнями для забезпечення формування самодостатньої особистості.
7. Побудова навчально-виховного процесу на основі здоров'я зберігаючих технологій.                         


Якісний склад вчителів початкових класів гімназії № 50

Якісний склад вчителів початкових класів

Аналіз педагогічних кадрів:
-         стаж до 5 років – 2;
-         від 5 до 25 років – 6;
-         більше 25 років – 4.


Мають освіту:
-         вищу – 10;
-         середню спеціальну - 2 


Мають кваліфікацію:
-         спеціаліст – 3;
-         спеціаліст 2 категорії – ;
-         спеціаліст 1 категорії – 3;
-         спеціаліст вищої категорії – 6.


Мають звання:
-         вчитель – методист – 1;
-         старший вчитель – 4.

Звіт за І семестр 

кафедри початкової школи

https://drive.google.com/drive/my-drive

Комментариев нет:

Отправить комментарий